22.10.11

Δυο ποτά.... (Ρεζίλι - Part A)

Αναλύοντας το ποστ της Αχάπαρης ανακάλυψα ότι ανήκω στο δυναμικό των blogger κλπ κλπ (όπως λέμε caretta caretta). Παίρνω το θάρρος και ξεκινώ....


Λοιπόν, υπάρχει εξήγηση γιατί αποφεύγω το ποτό.

Πριν (κάποια;) χρόνια ήμουν με άδεια από το στρατό και αποφάσισα να βγω έξω μαζί με τον αδελφό μου  Π. και ένα εξάδελφο μου τον Χ.. Για κάποιο λόγο, πριν ξεκινήσουμε, τσακώθηκα με τον πατέρα μου με αποτέλεσμα να το φέρω βαρέως στη διαδρομή και κάπου ήθελα να μεθύσω.  Εδώ να σημειώσω ότι η έξοδος μας ήταν στο γνωστό Kingston Town, το μπαράκι του Σώση, στη Λεμεσό. 

Μπήκαμε μέσα και παραγγείλαμε τα ποτά μας. Ο αδελφός μου ήξερε το μπάρμαν και  παράγγειλε δυναμίτη για μένα (ενισχυμένο όπως μου αποκάλυψε στο μέλλον). Στο 2ο ποτό κάπου άρχισα να τα χάνω, αφού είχα στο χέρι  τα δυο πλαστικά "μαρκούτζια ανάμειξης του ποτού" και κρατώντας τα ψηλά φώναζα συνεχώς δύο ποτά. Φυσικά όποτε περνούσε η γκαρσόνα κοντά στο τραπέζι, της φώναζα γκαρσόνα αγάπη μου.  Οι άλλοι εν τω μεταξύ από το θέαμα  να πεθαίνουν στα γέλια. Δυστυχώς η νύχτα δεν τελειωσε εδώ.....

Φύγαμε από το Kingston Town και επειδή είχα καψουρευτεί  μια φίλη της ξαδέλφης μου ζήτησα απ' τα δυο ρεμάλια να με πάρουν μες τα μαύρα μεσάνυχτα για να χτυπήσω την πόρτα του διαμερίσματος της.  Τζίφος η απόπειρα. Τρεις φορές με σύρανε στην πόρτα της, και τις τρεις υποχώρησα ατάκτως.

Τελικά αποφασίσαμε να πάρουμε το δρόμο του γυρισμού......για την Ιθάκη.  

Κάποια στιγμή ενώ βρισκόμασταν στον αυτοκινητόδρομο, κοντά στον κυκλικό κόμβο Γερμασόγειας είχα κατουρηθεί. Ζήτησα από τον ξάδελφο Χ. να σταματήσει το αυτοκίνητο για να κατεβώ. Κατέβηκα στην άκρη του αυτοκινητόδρομου  με κάλυψη και απόκρυψη κοντά σε ένα θάμνο. Ξεκίνησα το θεάρεστο έργο μου, αλλά επειδή η άκρη που στεκόμουν ήταν στο  πρανές του δρόμου, κάποια στιγμή γλίστρησα και βρέθηκα  μέσα στο θάμνο. 

Ο ξάδελφος βλέποντας τη φάση, απ' το πολύ γέλιο κρατούσε την κοιλιά του και μας δήλωσε ότι δεν μπορούσε να οδηγήσει. Εγώ πάλι ήμουν μεθυσμένος. Μετά από περίσκεψη αφήσαμε τον τότε ανήλικο αδελφό μου (16 ετών) να οδηγήσει το αυτοκίνητο του ξάδελφου. Η περιπέτεια τέλειωσε  με την άφιξη στο σπίτι.

Πέρασαν τόσα  χρόνια και ακόμα γελάμε.... 


8 σχόλια:

  1. Ξανα-επιβεβαιώνω ότι εν θέλω ποττέ να μεθύσω χιχιχιχ

    Τούτα μας μένουν και γελάμε :-)

    Νεράιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επι ευκαιρείας, καλωσόρισες στους bloggers.

    Μου αρέσει αυτό που γράφεις, που έχει πει ο Επίκουρος. Το θεωρώ μεγάλη σοφία και με έχει απαλλάξει εδώ και χρόνια από την "έννοια" του θανάτου.

    Τέλος εποχής ε;

    Είχα αναλόγο τίτλο στο ποστ τις προάλλες :-)

    Καλή νέα αρχή, φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Neraida Εσύ χάνεις... Η εμπειρία του να μεθάς και να γίνεσαι ρεζίλι είναι εξαιρετική!!!
    Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα.
    Ο Επίκουρος λέει τα αυτονόητα. Κι εμένα δεν με απασχολεί ο (δικός μου) θάνατος, απλά φοβάμαι τη βάσανο της θλίψης που μπορεί να προκαλέσει στους δικούς μου ανθρώπους. Αυτό μόνο σκέφτομαι κάποιες φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @HeatJo,
    για να μεθύσω χρειάζομαι να ξέρω ότι κάποιο άτομο θα είναι εκεί και θα με φροντίσει. Προς στο παρόν σε ένα φίλο που ζήτησα να βγούμε να μεθύσουμε μου είπε: Τι σου φταίω;;;; Να έχω να σε μαζεύκω;;; Ένας άλλος είπε ότι θα "εκμεταλλευτεί" την κατάσταση. ε, μια το ένα μια το άλλο έμεινα ξεμέθυστη χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζαι μετα έσhεις το θράσος/θάρρος να μου πεις εμένα ποτζει στο μπλογκ μου να πιω κανένα ποτούδι;;; Ε όι!!! :Ρ Εγω με ένα ποτήρι κρασι θωρω τον κόσμο να φακκα γυρους!

    Τζαι καλωσόρισες τζαι που μένα στην μπλογκόσφαιρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουυυ γουελκαμ και που μένα φίλε συμπολίτη!!!
    Χαχαχα έχεις δίκαιο αξίζει να γίνεις πίττα μόνο για το γέλιο που θα κάμνεις μετά που ενα θυμάσε τις μαλακείες που έκαμες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αφήσετε τον 16χρόνο να οδηγήσει?!! μπράβο σας!
    εν καλά που λαλεί τελικά η Πρασινάδα..εν πάτσους που θέλουμε ούλλοι που γυρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Πρας Νομίζω ότι το ποτό τζαι για τους δκυο μας εν όπως το εκρηκτικό μείγμα.

    @marilou Λεμεσός...ονειρεμένη πόλη! :) Κάποτε έσhει τζαι μαλακίες που εν τες αθθυμούμαστε εμείς, αλλά μας τις διηγούνται οι άλλοι (άτιμο ποτό). χαχαχα

    @Rania Τη δεδομένη στιγμή ο μιτσής είσhε το X-factor τζαι εκάλυπτε τα κριτήρια που εβάλαμε. Έτσι τζαι αλλιώς εν είσhε άλλλον υποψήφιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή