27.10.11

Club sandwich (Ρεζίλι - Part B)

Το Club
Για διάφορους λόγους δεν μου άρεσει να πηγαίνω σε club και δισκοθήκες. Είναι μετρημένες οι φορές που πήγα σε τέτοια μέρη, αφού τα αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι.  Γύρω στο 2000, πείσθηκα από την παρέα μου και πήγαμε στο Junction - Αποθήκες στην περιοχή Μουτταγιάκας.
Η παρέα αποτελείτο από τις δυο ξαδέλφες μου, δυο φίλες τους,  ένα κοινό μας φίλο και φυσικά εμένα. Εδώ να πω ότι μεταβήκαμε στην περιοχή που βρισκόταν το club  με δυο αυτοκίνητα. 

Μπήκαμε στο Club και παραγγείλαμε τα ποτά μας. Τα κορίτσια και ο φίλος μου κουνιόντουσαν ρυθμικά με τη μουσική  ενώ εγώ προσπαθούσα να συντονίσω πόδια και χέρια. Κάποια στιγμή  πήγα για κατούρημα αλλά έκανα λάθος και μπήκα στα αποχωρητήρια γυναικών. Πρόλαβα και είδα κάποιες που στολίζονταν, αλλά μετά το άγριο βλέμμα που μου έριξαν, κατάλαβα ότι είχα μπει σε λάθος χώρο. Με μια γρήγορη μεταβολή, έσπευσα προς τα αποχωρητήρια των ανδρών.

Μετά ξαναπήγα πίσω στην παρέα μου. Με την πάροδο του χρόνου το κέφι φούντωσε,  κάποια από τα κορίτσια ανέβηκαν στο μπαρ και το ποτό έρεε άφθονο. Ασυνήθιστος γαρ, κάπου είχα βαρεθεί. Έτσι είπα στη ξαδέλφη μου Σ. που χόρευε στο μπαρ ότι θα πήγαινα να καθήσω σε ένα καναπέ. Βρήκα ένα άδειο καναπέ στην άκρη του club και κάθισα. Σιγά, σιγά βολεύτηκα στον καναπέ και αποκοιμήθηκα..... 

Ξύπνησα γύρω στις 4:30 το πρωϊ όταν άναψαν τα κανονικά φώτα του club και ο κόσμος ήδη έφευγε από το χώρο. Σαστισμένος, κοιτούσα δεξιά-αριστερά για να βρω την παρέα μου, αλλά δεν έβλεπα κανέναν. Έτρεξα προς το μπαρ, πήγα προς την πίστα, κοίταξα παντού.....άφαντοι όλοι. Τότε σκέφτηκα ότι έφυγαν όλοι με το αυτοκίνητο της φίλης μας. Χωρίς έγνοια και με ήσυχη τη συνείδηση μου μπήκα στο αυτοκίνητο μου για την επιστροφή στο χωριό. 

Φτάνοντας στο χωριό, συναντήθηκα με τη φίλη που οδηγούσε το άλλο αυτοκίνητο. Τότε αντιληφθήκαμε ότι έλειπαν δυο άτομα. Η ξαδέλφη Σ. και ο φίλος μας ο Ph. Τη συγκεκριμένη στιγμή δεν ξέραμε τι να κάνουμε και καθήσαμε στη βεράντα του σπιτιού μου. Μετά από πάροδο 15 λεπτών βλέπουμε από μακριά να καταφθάνει ένα ταξί και από μέσα να βγαίνει η Σ. και ο Ph. Όλοι τότε γελάσαμε με το αστείο της υπόθεσης. 

Η πλάκα ήταν που η θεία μου (μητέρα των ξαδέλφων μου) άκουσε το ταξί και βγήκε στο δρόμο. Ρώτησε αν έγινε κάτι, αφού είδε και το ταξί,  αλλά με ένα στόμα τις είπαμε ότι βλέπει οπτασίες και  τη βγάλαμε τρελλή.
Εκ των υστέρων έμαθα ότι η  Σ. και ο Ph. είχαν μεθύσει τόσο πολύ που δεν έβρισκαν ούτε εμάς, αλλά ούτε και τα αυτοκίνητα μας. 

BONUS
και το Σάντουϊτς....

Για οικογενειακούς λόγους, το 2001 βρίσκομαι στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Κολωνάκι. Κάποια στιγμή πείνασα και πήγα στο Everest για να παραγγείλω σάντουϊτς. Μπήκα μέσα στο κατάστημα και παραγγέλνω ότι θέλω ένα βραστό σάντουϊτς. Τον καλαμαρά τον πήρανε τα γέλια και μου λέει.... "Φίλε, βραστά έχουμε φασόλια. Βραστό  σάντουϊτς δεν έχουμε, αλλά ζεστό". Τότε κατάλαβα το λεκτικό λάθος μου και ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί......

7 σχόλια:

  1. Πεεε τούτοι οι τόποι που λαλείς εν σάνα και φκαίνουν που ένα πολλά γνώριμο παρελθόν! Το ρεζίλι ποιο ήταν;Οι τουαλέτες,που ετζιμήθηκες,που εξηχάσεε τους άλλους ή που επήες κλαπ;;Χαχαχα επειδή ούτε '΄γω τα συμπαθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @marilou Το ρεζίλι σε τούντο ποστ μοιάζει με την πίττα την μιξ, που έσhει μέσα ότι θέλεις. Όπως τα είπες....
    (1) το λάθος αποχωρητήριο
    (2) να είσαι σε club με μουσική στη διαπασών τζαι εσύ να τζοιμάσαι του καλού τζαιρού
    (3) το βραστό σάντουϊτς!!!
    Γενικά είμαι γκαφατζής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σιγά ρε τούτα ένεν ρεζιλίκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννεν τιποτε τούτα! Εννοια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ένας φίλος μου σε ψησταριά στην αθήνα...

    - θέλω ένα κοτόπουλο σωστό.
    - γιατί το θες σωστό; στην κύπρο σας τα δίνουνε λάθος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πρώτες μέρες φοιτητής στο Λονδίνο πηγαίνω σε ένα κατάστημα και όταν με ρώτησε τι θέλω του είπα "Speed fix" και αυτός μου λέει "I don't understand what do you want to fix so quickly ?" έγινα ρεζίλη και δυσκολεύτηκα πολύ να του εξηγήσω ... στην Αγγλία το λένε sellotape !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ αστροναύτης και @Θεοπέμπτου

    Καλωσορίσατε στα μέρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή