16.1.12

Το Δέκα το καλό!

Τρέχω να προλάβω....... Έστω και καθυστερημένα και μετά από  πρό[σ]κληση των  αγαπημένων
Grouta [1]  και   daffodil lament [2] και του φίλτατου TwistedTool [3] θα γράψω τα δικά μου δέκα με λίγες αποκλίσεις από το παίγνιο!

Καταρχήν για να εξηγούμαι και να μην παρεξηγούμαι, ως άνθρωπος, ενίοτε είμαι φύσει αναποφάσιστος.... άρα εν δύσκολο να δκιαλέξω μόνο  ένα αγαπημένο στις δέκα επιλογές μου!
Λοιπόν..... ξεκινώ !

Αγαπημένη στιγμή: Η  μυσταγωγία του πρωϊνού μπουκκώματος" με πολυαγαπημένα πρόσωπα.... (πάλε στο φαϊ εκόλλησα...) Γενικά απολαμβάνω τις στιγμές που είμαι με άτομα που αγαπώ.

Αγαπημένο φαγητό: Εν έχω μόνο ένα αγαπημένο. Είμαι λάτρης των φαγητών της μάνας (μου). 
Τι να πρωτοδιαλέξω; 
         α. Τταβάς της κατσαρόλας (συνταγή που την πρόγιαγια μου) Ο λευκαρίτικος  τταβάς εν πιάνει μούζιν κοντά του... αφού εν όπως το στότσιην.
          β. Καλοηρκά (δες εδώ , δεν ειναι πολλά πετυχημένα του παρέα, αλλά εν για να πάρετε μια μυρωδκιά)
          γ. Τσακρούθκια ή Στρουθούθκια με τα αυκά (ανάλογα με την περιοχή που είσαστε, λαλείτε τα με διαφορετικό όνομα)
"Τσακρούθκια" ή "Στρουθούθκια" στο περιβόλι


Αγαπημένο άρωμα: Το άρωμα της καλής μου.

Αγαπημένο γλυκό: Γλυκό καρυδάκι. Παίρνω τζαι πρωτοβουλία τζαι γράφω ότι αγαπημένη μου
σοκολάτα είναι η kit-kat.

Αγαπημένο ποτό:   Κρασί, Μπύρα και Βότκα. (Δεν ήξερα αν μετρά ο χυμός για ποτό...)

 Αγαπημένο βιβλίο: Ένα παιδί μετράει τα άστρα, του Μενέλαου Λουντέμη. Το έχω διαβάσει γύρω 
 στις 10 φορές, αφού τα νοήματα που κρύβει μέσα του, εν πολλά...

Αγαπημένη έξοδος: Η έξοδος για την Καλαβασό... Όλοι οι δρόμοι οδηγούν εκεί! Όταν Ο Δίας 
 έστειλε δύο αετούς να πετάξουν σε δυο διαφορετικές κατευθύνσεις, οι αετοί  συναντήθηκαν στην Καλαβασό. Από τότε η Καλαβασός έγινε γνωστή στα  πέρατα του κόσμου ως ο ομφαλός της Γης, το κέντρο του κόσμου. (Η προπαγάνδα για τους Δελφούς ότι εν το κέντρο της γης, επηρέασε τον υπόλοιπο πλανήτη, λόγω της Πυθίας τζαι των διφορούμενων χρησμών της)

Αγαπημένο τραγούδι: Φεύγω  [1] [2 ] [3]
                                     Φωτιά μου , ειδικά αυτό το τραγούδι σημαίνει πολλά για μένα.
Φυσικά υπάρχουν πολλά αγαπημένα, αλλά είπα να μην ξεφύγω ....  (κάτι  έπαθα με το Φ σήμερα)

Αγαπημένη σειρά: Τα τελευταία 2 χρόνια δεν έχω πολύ χρόνο για τηλεόραση. Αλλά οι σειρές που 
  ξεχώρισα παλαιότερα ήταν: Friends, Lost, 24, ER.

Aγαπημένη διαδρομή: Περπατητός, να πηγαίνω παρέα με το σκύλο προς το εγκαταλελειμμένο χωριό της Δράπιας. Στο περπάτημα, θωρώ τζαι απολαμβάνω τη φύση..... τζαι μόλις μπω της Δράπιας νιώθω ότι σμύει ο ουρανός με τα βουνά τζαι τα χαλάσματα!

Σας αφήνω με την τελευταία εικόνα!!!  (φανταστείτε την....)




UPDATE!!!: Όσοι δεν μπορούν να δημιουργήσουν την εικόνα στο μυαλό τους, ας πάνε στο μπλογκ του Κώστα Πατίνιου [εδώ] . Οι τέσσερις τελευταίες φωτογραφίες αφορούν την Δράπια.

24 σχόλια:

  1. To "φεύγω" εν που τα πιο όμορφα τραγούδια που εφταχτήκαν. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στη διασκευή του Σαββόπουλου αν και συνήθως πρωτιμώ τις αυθεντικές εκτελέσεις νομίζω έδωσε του κάτι ξεχωριστό. Όμορφα δέκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι εμένα αρέσκει μου πολλά η διασκευή που έκαμε ο Σαββόπουλος στο "Φεύγω". Τούτος ο άνθρωπος όσο μεγαλώνει γίνεται καλύτερος.....
      κι εγώ συνήθως προτιμώ τις αυθεντικές εκτελέσεις, αλλά πιστεύω ο Νιόνιος πετυχαίνει διάνα όπως και στο τραγούδι "Να με προσέχεις" του Πορτοκάλογλου. http://www.youtube.com/watch?v=C-Gschbt08E

      Διαγραφή
  2. Κανένα που τα φαγιά σου εν μου αρέσκει, αλλά πάλαι αγαπώ σε!
    Kit kat, approved!
    Το Φεύγω έννεν του Περίδη το αυθεντικό; Λατρεύω το (του Περίδη).
    Ο νους μου εν νάκκον διαλυμένος τζιαι εν εκατάφερα να φανταστώ την τελευταίαν εικόνα.. Ππππλης χελπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι μιτσής ακόμα, για αυτό εν σου αρέσκουν τα φαγιά μου. Τζαι ο αρφός μου έκαμε 20 χρόνια να δοκιμάσει το τταβά αλλά τωρά γλείφει τζαι τα δάχτυλα του.
    Το Φεύγω είναι τραγούδι του Περίδη, όμως -αν θυμάμαι καλά- το τραγούδησε πρώτος ο Παπάζογλου.
    Επειδή εν πολλοί που εν θα φανταστούν την εικόνα, έβαλα πουκάτω λινκ για το μπλογκ του Πατίνιου που έχει ωραίες φωτογραφίες με το τοπίο...
    Υ.Γ. Τζαι εγώ αγαπώ σε... (χαλάς μου τα λλίο με το φαϊ, εννα παραγγέλλουμε σάντουϊτς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, αλλά μεν ξηχάσεις να φκάλεις την τομάτα... :ρ

      Διαγραφή
    2. Ομορφκιές ρε φίλε!
      Sandwich it is then! Χωρίς τομάτα στάνταρ, όπως λαλεί τζιαι ο Nonis..

      Διαγραφή
  4. Αμαν τα φαγιά! Τζαι κάμνουμε τζαι δίαιτα!!! Το α τζαι το β ακουνται τέλεια. Το γ εν οκ. Παραχωρώ το σε άλλον/ην! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδα τα καλοηρκά τζαι ετρέξαν μου τα σάλια! Λατρεύω όλα τα φαγιά που έβαλες.

    Όμορφα τα δέκα σου, αυτό με το άρωμα της καλής σου κρύβει πολύ αγάπη νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι μένα αρέσκουν τόσο πολύ που τρώω τζαι δεύτερο πιάτο!

      Διαγραφή
  6. εγώ δηλώνω το χωρίς φόβο τζαι πάθος, έν έχω ρόβλημα με τα φαγιά που ανάφερες..... :ρ

    τζαι τα τραούθκια εν ωραία... του σαββόπουλου έχει κάτι άλλο, κάτι μυσταγωγικό για τον έρωτα, εν το αποσαφήνισα εντελώς ακόμα... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φαϊ εν την ενώσει..... Πιστεύκω ο Σαββόπουλος αποδίδει το "Φεύγω" με κάποιο λυρισμό.... Το κάθε φεύγω που λέει λες και είναι ένα καρφί στην καρδιά μας.

      Διαγραφή
  7. Αρκησες... αλλα, εγραψες!
    Τταβα, στρουθουθκια... ελυσσιασα! Παω να καμω τους κιοφτεδες ;)

    Το αγαπημενο σου τραουδι αρεσκει μου παρα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόπιασε να φάμε! Οι κιοφτέδες αρέσκουν του αρφότεχνου μου. Τρώει 10 σε ένα κάτσιμο... Τζαι τούτοι σπεσιαλιτέ της μάνας! :)

      Διαγραφή
  8. εγώ ενι ξέρω κανένα που τα φαγητά που έγραψες. το πρωινό μπούκωμα τι ακριβώς εμπερικλίει?:P μάνα μου ρεεε(πάει στο άρωμα της καλής σου τούτο) εν συγκινητικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός είναι να ψάξεις και να τα μάθεις. Έτσι γεύσεις εν πρέπει να τες χάνεις. Το πρωϊνό μπούκωμα περιλαμβάνει απλά πράματα.... καφέ, τυρί, γαλοπούλα (τζαι κάποτε λούντζα) τζαι ελιές πνιμένες στο λάδι τζαι τον κόλιανδρο.

      Διαγραφή
  9. καλοηρκά! never heard of it..Θέλω να τα δοκιμάσω!
    κατά τα άλλα συμφωνούμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε εγω τα είχα ξαναακούσει αλλα μοιάζουν με τορτελίνια!!

      Διαγραφή
    2. Είμαι σίουρος ότι θα σου αρέσουν Rania φτάνει να σου αρέσκουν τα ζυμαρικά. :) Πρας το έχω ξανακούσει ότι μοιάζουν με τορτελίνια, αλλά δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ότι έχουν την ίδια γεύση.

      Διαγραφή
  10. τα στρουθούθκια ενόμιζα εν τα στρουφούθκια τζαι ήταν να σου πω μάνα μου τα ρε εν κρίμα αλλά τελικά εν... φυτά;;!! :-)))

    γλυκό καρυδάκι for the win!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν λλίο συγχιστικό... :Ρ Νομίζω εννα πρέπει να ψάξουμε την επιστημονική ονομασία τους. Έχουμε κανένα γεωπόνο-βοτανολόγο πρόχειρο;

      Διαγραφή
  11. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε τι είναι τα "Τσακρούθκια" ή "Στρουθούθκια" στην ελληνικήτους ονομασία ή το λατινικό τους όνομα; Πως μπορώ να βρω τις ιδιότητες του φυτού αυτού και τον τρόπο καλλιέργειάς του; Ευχαριστώ πολυ, αν γνωρίζετε θα με εξυπηρετήσετε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσακρούθκια" ή "Στρουθούθκια" λέγονται στην Κυπριακή διάλεκτο.

      Στην Ελλάδα έχει διάφορες ονομασίες. Θα το ακούσεις ως στρουθούλα, στρουθόνι, φουσκούδι στη Λήμνο και στη Μάνη, κουκάκι στη Ζάκυνθο, στρουφούλι, στριφ(τ)ούλι, αγριοπάπουλο και κτύπαλο στην Κρήτη.
      Το λατινικό τους όνομα είναι Silene inflata ή Silene vulgaris. http://en.wikipedia.org/wiki/Silene_vulgaris

      Μπορείς να πάρεις σπόρους από τα φυτά (όταν ολοκληρωθούν) ή να βγάλεις δυο-τρεις ρίζες (το χειμώνα που βλαστούν) όταν τα συναντήσεις σε κάποιο χωράφι ή λόφο.

      Διαγραφή