12.3.12

Μαίρη..... σε αγαπώ!!

Εισαγωγή:
Η Μαίρη ήταν συνάδελφος στη δουλειά. ¨Όμορφη κοπέλα με κάτι εξωτικό πάνω της. Θυμάμαι τότε είχε  χωρίσει πρόσφατα.
Αίσθηση μου έκανε και το άρωμα που έβαζε και την πείραζα.....

 Το συγκεκριμένο ποίημα της το αφιέρωσα  και λιώσαμε από τα γέλια!!!


Μαίρη… σε αγαπώ!! 


Σε πλήγωσα αγάπη μου χωρίς να το θελήσω, 
μα το μεγάλο σφάλμα μου, ήταν να σε γνωρίσω. 
Μαίρη σε ερωτεύτηκα απ’ τη στιγμή που σε είδα, 
έχεις πόδια υπέροχα και μάτια όλο σπίθα. 


Με πλάνεψε αγάπη μου το λάγνο σου το βλέμμα, 
το χρώμα που ‘χεις στα μαλλιά και η ακριβή κολώνια. 


Του ‘Ερωτα τα βάσανα είναι πολύ μεγάλα, 
μα όταν σε βλέπω τα ξεχνώ καλή μου φιλενάδα. 
Όλα του γάμου δύσκολα πάντοτε στα ζευγάρια 
αφού την ευτυχία τους την παίζουνε στα ζάρια. 


                                                                                 (Με φρου φρου και αρώματα -23  Ιανουαρίου 1999)






Σχετικές Αναρτήσεις της σειράς Jo-φτες:
1. Ο Έρωτας του Λάκη
2. Μαινόμενος Ταύρος

12 σχόλια:

  1. Ωραίο το ποίημα, έχει άποψη!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σμιλένια! Ο Γάμος της Μαίρης είχε περισσότερη άποψη....

      Διαγραφή
  2. μόνο που τα γέλια ελιώσετε;
    τίποτε άλλο; :ρ
    χαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εθελα σκάλα να ανεβώ, να δω την ομορκιά της....(ουπς, πάω για άλλο ποίημα).
      Μόνο ως τα γέλια εμείναμεν..... (άτε τζαι γω με δκυο σιείλη καμένα... χαχαχα)

      Διαγραφή
  3. χαχα...σωστή η ερώτηση του nonis!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τζαι μπόρεις, να μεν το πεις τζαι συ! χαχαχα. Ήμουν ένα αθώο κοπελλούϊ....

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Πάντως δεν ήταν η Μαίρη Παναγιωταρά...

      Διαγραφή