3.5.12

Αχ να 'ξερες.... (ή αλλιώς στην εντατική)

Συχνά πήγαινα στο σπίτι του συμπέθερου μου για κουτσοδούλεια. Τότε εμπήκε του η ιδέα να με γνωρίσει με μια νοσοκόμα τη Σούλα...... (τα υπόλοιπα στο ποίημα!!!)







Αχ να ‘ξερες… 



Συμπέθερε, μου έταξες κοπέλλα νοσοκόμα 
μα το ‘φερε η τύχη μου να μην τη δω ακόμα. 
Μου ‘πες είναι καλόκαρδη και πως τη λένε Σούλλα 
και με την άσπρη της στολή μοιάζει πριγκιποπούλλα! 

Είναι πολύ όμορφη, μαλλιά από μετάξι 
τους έχει στην εντατική μη βρέξει και μη στάξει. 
Θυμάμαι μου ‘πες μια φορά στο Kingston πως συχνάζει 
παρέα με τις φίλες της συχνά διασκεδάζει. 

Μου έδωσες μια συμβουλή, λουλούδια να της στείλω 
μα απ’ τη δική μου την ντροπή, άλλο θα βρει για φίλο! 
Αχ να ‘ξερες συμπέθερε κακό που μου χεις κάνει 
σαν πέφτω για να κοιμηθώ σκέφτομαι … το στεφάνι! 



                                                                                (Καλωδιωμένος στην πρίζα - 30 Νοεμβρίου 1999)


Σχετικές Αναρτήσεις της σειράς Jo-φτες:
1. Ο Έρωτας του Λάκη
2. Μαινόμενος Ταύρος
3. Μαίρη.... σε αγαπώ!!

21 σχόλια:

  1. είσαι ταλέντο! σούλλα στην εντατική α;;; μπορεί τζαι να την ξέρω! αν κρίνω που το fb σου εν επροχώρησεν το πράμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έκαμα ούτε βήμα.....Έμεινα μες τα paddocks....
      Ο συμπέθερος επανήλθε φέτος τζαι είπε μου ότι εχώρισε αλλά έσιει 2-3 κοπελλούθκια!! Άτζαπεις σου;

      Διαγραφή
  2. το μαλλιά στην εντατική άρεσε μου πολλά. αν βρήκε καμιά καλή θεραπεία παρακαλώ να τη μάθω τζαι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν είσαι στην εντατική, σε καταστολή είναι λες και κάπνισες χόρτο! Άρα και το μαλλί, το βλέπεις διαφορετικά... :)

      Διαγραφή
  3. μα ήσουν τέλια άβγαλτος ρε παιδί μου... :ρ
    εν ξέρεις να κάμνεις το πρώτο βήμα καθόλου....
    πέσσε που την σκάλα σιόρ να σε πάρει στο νοσοκομείο να την γνωρίσεις... χαχαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα βήματα κάπου χάνω τα (εν για χορό που μιλάς; :Ρ )
      Όσο για τη σκάλα, επρόλαβεν με ο αρφός μου! Έππεσε κάτω, τζαι που τζαμαί εξεκίνησε ο έρωτας του με τη νύφη μου!!!
      Η τέχνη αντιγράφει τη ζωή, ή η ζωή την τέχνη;

      Διαγραφή
  4. Wraios! A, re Soulla!

    Aporia: to Kingston posa GB itan? :)

    P.S.: Sorry gia ta greeklish, to pc mou akoma psixomashiei tziai touto pou xrisimopoiisa twra en eshei ellinika (vasika varkoumai na ta kamw install) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα. Η πλάκα είναι που με ψάρωσες με το GB. Εσκέφτουμουν... Girl Friend δεν είναι... τι είναι; Πάλε καλά που μου έλυσες την απορία!
      8 και 16 GB.

      Διαγραφή
  5. είδες τον συμπέθερο?
    ένεν και ο καλύτερος τόπος να γνωρίσεις κόσμο στην εντατική:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ο συμπέθερος εν που τους πιο ωραίους τύπους που εγνώρισα στη ζωή μου.
      Πάντως την τελευταία φορά που με εβάλαν σε δωμάτιο νοσοκομείου, ετάσσαν μου οι νοσοκόμοι Ρωσσίδα τζαι εφέραν Σύριο.... Εροχάλιζεν τζαι τζοιλιοπόναν ο εβλοημένος τζαι δεν με άφηκε να τζοιμηθώ. :Ρ

      Διαγραφή
  6. αχαχχαχα τέλειο έλειψες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον τελευταίο καιρό νιώθω γενικά ότι έχω καεί....
      Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  7. Μα τουτα ουλλα για ενα πουκάμισο αδειανό, για μια Σούλα;;;; :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έθελα να πάρω Ελένη σαν τη γιαγιά μου, αλλά είπαν μου ότι εν έλλειψη!
      Χμμμ, εν για μια άσπρη ρόμπα του νοσοκομείου αδειανή μάλλον... που μιλώ.
      Σούλα Ελα Ξανά :Ρ

      Διαγραφή
    2. Ασχετο, ειδα την ταινία....εν μου αρεσεν! Τελικα την Ζετα εν την αντέχω!

      Αφησ'την Σουλα τζαι δε τωρα τζαι να παει τι θα κάμεις! :)

      Διαγραφή
  8. Ε καμε τιποτε, ιντα που καρτερας ;)

    Ωραιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. :) Μετά από απαίτηση του κοινού.... ;)

      Διαγραφή