13.10.12

Ο Δον HeatJoτης και οι 7 Ανεμόμυλοι

Λοιπόν. Μια ζωή καθυστερημένος αργοπορημένος. Κάλλιο αργά παρά ποτέ.... Ας αρχίσει το παραμύθιασμα. Μια φορά κι ένα καιρό υπήρχε ένας Δον HeatJoτης που υποσχέθηκε στη συμπλόγκερ Κοκόνα  Κολόνα να συμμετάσχει στο παιχνίδι που τον κάλεσε.



Που λέτε, η Κολόνα, έπαιξε το παιχνίδι τζαι εδώρησε μου τζείντο βραβείο που θωρείς πουπάνω.

Θα πρέπει να μοιραστώ 7 τυχαίες πληροφορίες μαζί σας...

1. Στις συναντήσεις με άλλους ή σε ραντεβού,  συνήθως φτάνω με μισή ώρα καθυστέρηση. (Τούτον εμεταδόθηκε τζαι στες αναρτήσεις μου.)

2. Είμαι νάκκον νευρικόπελλος. Κάποιες φορές μπορεί να σπάσω τζαι πράματα.

3. Εν μπορώ με τίποτε να θωρώ πιάτα τζαι ποτήρκα, άπλυτα μες το νεροχύτη (ειδικά στη δουλειά). Φακκά μου κέντρο.

4. Έχω ένα περβολούϊν τζαι σκοτώνουμαι ποσκολιούμαι συνήθως τα Σαββατοκύριακα με τον τζύρη μου. Όι να το χουμιστώ αλλά εγίνηκα ειδικός στα κλαδέματα.

5. Μέχρι τα 24 μου, έτρεχα ξωπίσω τους  γάτους που  περνούσαν  από το σπίτι μου  και τους κλωτσούσα.

6. Θκιαολίζουμαι όταν χρειάζεται να διαβάσω κείμενο γραμμένο στα greeglish γιατί τα μισά καταλάβω, τζαι τα άλλα μισά τα υποψιάζομαι. Α! Έχω τζαι ένα θέμα (ιδιοτροπία) με την ορθογραφία.

7. Αρέσκει μου το φαΐν τζαι η καλή παρέα. Ειδικά με καλή παρέα, πάω τζαι στην κόλαση.



Υποχρεώσεις του βραβείου:
Α. Να αναφέρω τον μπλογκερ που μου το χάρισε (check)
Β. Να αναφέρω 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου (Check)
Γ. Να χαρίσω το βραβείο σε 10 μπλογκερς (Βαρκούμαι)


Έχεις όρεξη και για άλλα; Θκιάβασε πιο κάτω:
1.  7 things..
2.  Το Δέκα το καλό!

28 σχόλια:

  1. Αν αγαπούσες την ορθογραφίαν, θα ήξερες ότι το περβολούιν εν χρειάζεται τα διαλυτικά που του έσυρες που πάνω! Γυρίζει σου; :D

    Τα καττούθκια ρε; Ποθκιάντραπε, αμπάλατε! Τωρά αγαπάς τα όμως, άρα ντάξει, είσαι οκκέι. ΣΩΣΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μισοτζοιμούμαι ρε.... τζαι κάμνω λάθη. Εννα τα αφήκω τζαμέ για να θωρούν ότι είσαι πιο σπαστικός που μένα στην ορθογραφία.

    Τωρά για τους κάττους μου, σκοτώνω πλάσμα. Ο Γκρίζος μου (κορούδα) πέρκι να έκλεισε 10 χρονών φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ιιιιιιιιιιιιι τα σόδομα τζιαι τα γόμορα !!!ακου να βουρά τους κάττους!!!!αλλά αφού έσασες άτε άτε συγχωρώ σε! τζιείντο περβολούιν πάντως μακάρι να το είχαμε ούλλοι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως μάθει ο καθένας. Που μιτσής, έμαθα να τους βουρώ :Ρ.
      Το περβολούιν που τη μια είναι μεγάλη αγάπη τζαι που την άλλη βάσανο. Οι δουλειές δεν λείφκουν...

      Διαγραφή
  4. τα 5 που τα 7 ήξερα τα:p
    το 3...καταλαβαίνω σε πλήρως! its so annoying...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις εσωτερική πληροφόρηση. :D

      Παρόμοια με το 3:
      α. Να τοποθετεί κάποιος την άδεια μπουκάλα του νερού πίσω στο ψυγείο (αφού ήπιε νερό)
      β. Να λείφκει το χαρτί της κουζίνας (τελιώνει πάνω του) τζαι να μεν το αλλάσσει.

      Διαγραφή
  5. Τζαι μετα λαλείται με υπερβολική με την οργάνωση! Δαμέ ο Ζεστός εν μανιακός με τες βουρνες!

    Το 5 εκαμεν σε να πεσεις λιο που τα μαθκια μου αλλα επειδη εμετανόησες είσαι συγχωρεμένος! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εν τζαι λαλούμεν σε υπερβολική, απλά είσαι "τέρας" οργάνωσης. Η βούρνα τζαι τα ποτήρκα εν θέμα συνήθειας ή τζαι "ιδιοτροπίας" του ατόμου παραπάνω, παρά οργάνωσης (Η 17Ν ξαναχτυπά :Ρ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα ποδα ρε, τζια ο κήπος μου θέλει γερό ξυντιλιμα!

    Πάντως ένα ψυχαναγκαστικο το χεις με τη βουρνα.Έχω ακριβώς το ίδιο, αλλα τωρα που το είδα σε σένα το συνειδητοποίησα ότι το έχω και ότι ειναι ψυχαναγκαστικο.:ζ εγω η μαζοχα πλενω τα.

    Εν τζιαι έχω κανένα ορθογραφικο ενεν; Οι τόνοι εν λόγω αιπατ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Για τον κήπο σου έχεις ολόκληρο στύλλο του σπιθκιού, βάρτον δουλειά! Ξέρω το ότι ενν κάπως ψυχαναγκαστικό με τη βούρνα, αλλά σάζω τα που την άλλη πάντα.
      Στο γραφείο μου, οι φακέλοι εν πεταμένοι ποτζεί ποδά. Ουσιαστικά υπάρχει μια "τακτική" ακαταστασία.

      Διαγραφή
  8. περιβολούιν; έρκουμαι που τ' αλήθκεια τούτην την φοράν! η εκδρομή στην καλαβασό θα περιλαμβάνει χοιροκοιτίαν, τένταν, κάττους, περβολούιν, καχέν. και τις κόρες μου τζαι μια φίλη τους οπότε...ψύχραιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νίκο να κοπιάσετε όποτε θέλετε. Εννα μου βαρυφανεί τούντην φορά, αν με το κάμετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μισήν ώρα λαλεί...
    μισήν ώρα λαλεί...
    τστστστ...
    νομίζω θέλεις ένα ρολόι στα γενέθλιά σου... :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκαμα πρόοδο ρε. Προχτές άρκησα 20 λεπτά αφού έψαχνα το Berlin υπό βροχή!
      Ήρτα τζαι προτελευταίος... :p
      Το ρολόι μεν το ψάχνεις τζαι την άλλη φορά έδειχνε μου 3:20 το πρωί, ενώ ήταν 11.

      Διαγραφή
  11. Πολλά καλά!!! Εν έχω να σχολιάσω κάτι συγκεκριμένο. Το μόνο ότι έχω 2 βούρνες γεμάτες πιάτα :-P Τζιαι εδημιούργησες μου τύψεις.

    Επίσης, σχετικό-ασχετο, εμίλουν με μια φίλη μου προχτές τζιαι ελάλουν της: Έχω ένα σπαστικό ( με την ορθογραφία ) φίλο μου που μου διόρθωσε τα ορθογραφικά του βιβλίου μου. Ε, ο Τ.Τ. κάθε φορά βρίσκει τρόπο να επιβεβαιώνει το επίθετο :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην έχεις τύψεις. Στο σπίτι μπορεί να γεμώσει τζαι η δική μου η βούρνα. Στη δουλειά, εν διαφορετικά τα πράγματα, κάποιοι εκμεταλλεύονται την κατάσταση τζαι ξαπολούν ότι προλάβουν.

      Διαγραφή
  12. Τζι εγω εχω 2 βουρνες γεματες πιατα, μαειρισσες, ποτηρκα συνηθως. Ουτε γω, ουτε το πλυντηριο τες προλαβαινουμεν :D Αλλα τουτον συμβαινει επειδη μαειρευκουμεν ρε Τζονι μου ;)

    Τουτο με την μισην ωρα καθυστερηση εχω το τζι εγω. Αφου λαλουν μου παντα μισην ωρα πριν για να ειμαι, καπως, στην ωρα μου :ζ

    Κατα τα αλλα ειχα σε για πραο πλασμα, ρε νευροσπασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γρουτού μου, εδιευκρίνησα το τζαι στη νεράιδα ότι παραπάνω σπάζει με η βούρνα στη δουλειά.
      Να δεις που στο γάμο μου θα με περιμένει η νύφη στην εκκλησία.
      Ίντα να κάμω; Εχω τζαι κουσούρια (νεύρα).

      Διαγραφή
  13. αμάναμου την κουβέντα με τα πιάτα στην δουλειά, και γενικά την κουζίνα, κάμνωυπομονη υυπομονή υπομονή ώσπου πιάννει με ο ππέλλαρος και τρώώ μισήν ώρα ναπλύνω πάγκους πιάτα βούρνα κλπ, αναισθησία ασπούμεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά διαστήματα καθαρίζω την επιφάνεια του φραπομίξερ. Κάποτε βιδώνει μου την τζαι φκάλλω τη σπάθα (ή θα φωνάξω τζαι να ακουστώ στον όροφο ή θα σπάσω κάτι για να μου φύουν τα νεύρα).

      Διαγραφή
  14. Όταν θα γνωριστούμε θα φας μια κλωτσιά όλη δική σου! Αυτό για τους γάτους.Τί σου έφταιγαν και πώς και σταμάτησες;
    Αυτό για το περβόλι ωραίο.Και με τα γκρίκλις και με την ορθογραφία.Και το φαγητό με καλή παρέα.
    Κι εγώ νευριάζω με τα άπλυτα στο νεροχύτη αλλά σταμάτησα να τα πλένω/βάζω στο πλυντήριο ενώ δεν είναι υποχρέωση μου.

    Και όχι,δεν είσαι ο μόνος αργοπορημένος με το παιχνίδι...:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους γάτους απέκτησα τη συνήθεια από τον πατέρα μου. Πως σταμάτησα; Το 1999, μια θεία μου έλειπε σε ταξίδι και ο ανιψιός του παπά μου ήρθε σπίτι μας για φαΐ. Κάποια στιγμή κατέφθασε στο σπίτι και ο γάτος τους ο "Κούλλης". Ήταν ο πρώτος μου γάτος.

      Διαγραφή
  15. έχει τζαι άλλους νευρικόπελλους !!! (γιουπι !), τζείνον με τους κάττους κάμνω ότι εν το εδιάβασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαστε παντού! Τζείνο με τους κάττους ήταν μια κατάθεση ψυχής. Αλλάσσει ο άνθρωπος σιόρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευτυχώς που είσαι και συ να αργείς μισή ώρα, να μεν φαίνεται πολλά ασχημο που αργώ μια ώρα (σχεδόν!) :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει που αργούμε. Κάμνουμε θεαματική είσοδο!!! :Ρ

      Διαγραφή